26 lipca 2011

powrót

Witam po długiej nieobecności :) Brak czasu i wyjazdy spowodowały, że nie miałam możliwości prowadzenia bloga, ale powoli wracam do rzeczywistości, nadrabiam zaległości i wracam przede wszystkim z porcją zdjęć z Cypru :) Wyjazd zaliczam do najbardziej udanych i imprezowych do tego stopnia, że kolejny tydzień zaraz po powrocie odchorowałam w szpitalu. W sumie miałam więc dwa tygodnie all inclusive wręcz ze śniadaniami, obiadami i kolacjami do łóżka heh ;) Wyprzedażowe, zakupowe szaleństwo ominęło mnie tym razem szerokim łukiem nad czym w sumie nie ubolewam, pogoda w Warszawie przypomina raczej jesień, więc wszystkie letnie ciuchy jak narazie odpadają, co mam nadzieję niedługo się zmieni. Tymczasem zostawiam Was z fotkami pełnymi gorrrrącego słońca :))) Pozdrawiam!













17 komentarzy:

  1. świetne buty! ;) zazdroszczę takich wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia !

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W czarnej sukience w kwiatki - super !! :>
    I podoba mi się ta łososiowo-różowa koszula
    (body chyba?)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że już wróciłaś ;D obserwowałam Cię na fb co tam, więc nie martwiłam się zbytnio ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. na jednym ze zdjęć widzę nieziemsko piękne buty :D <3 jeśli interesujesz się modą zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog
    Dodaję twój blog do obserwowania ♥
    Liczę na to samo :)

    Cudowne zdjęcia :)
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Neat post... wanna follow each other!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne widoki - fajne zdjęcia! Czuć lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia tym bardziej ze za oknem jest tak beznajdziejnie a tu takie przepelnione sloncem widoki

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w twoim blogu . będę tu bardzo częstym gościem ;* jesteś śliczna !!!! obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia!! bardzo mi się podobają!
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń