9 maja 2011

miłości.

MAM! W końcu udało mi się znaleźć chwile czasu i polatać trochę po sklepach :) Z zakupu jakiego dokonałam jestem chyba zadowolona jak nigdy jeszcze w życiu! :) To była miłość od pierwszego wejrzenia, a właściwie dwie miłości <3 Pierwszą są buty, które już kiedyś wpadły mi w oko, a dziś po 20 minutach spędzonych w sklepie po prostu nie mogłam ich nie kupić! :) Do tego kopertówka, równie śliczna i kolczyki :) Jestem tak zadowolona i w tak boskim nastroju, że nie da się tego opisać :))))











szpilki, kopertówka river island
kolczyki BB


36 komentarzy:

  1. buty <3 zazdroszcze!

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. BUTYYY! <3 przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!!! Love your wonderful shoes!!! Great blog! Follow you)Follow me?

    OdpowiedzUsuń
  4. masz najlepsze nogi jakie w zyciu widzialam!
    strasznie ci zazdroszcze i nog i butow i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A matko! buty sa naprawde swietne <3 A nogi faktcznie bardzo zgrabne!!!
    P.S. Tylko bron boze nie pracuj nad umiesnieniem ich (wiesz o co chodzi ;P hehe)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe :) nie mam najmniejszego zamiaru, chociaż z niecierpliwością czekam na propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochalam sie w Twoich nogach z tego zdjecia, powaznie! Sa idealne!
    http://4.bp.blogspot.com/-mI0zHV_y-kI/TchJp2W2gjI/AAAAAAAAALk/gQ6qc8oTgS4/s640/SAM_9735.JPG

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko dziękuję :)) miło mi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki i torebka to nic w porównaniu z Twoimi nogami <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. martucha!;D;D;D boskie są te buty, pięknie w nich się prezentują twoje nogi;D bardzo ładny widok, chciałabym tak w szpilach wyglądać;D a kopertówkę to chciałabym sobie uszyć sama, strasznie mnie to kręci;D
    byłaś w sh na świętokrzyskiej?;D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty <3
    biorę się za obserwowanie :)
    czekam aż pokażesz w zestawie :)
    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz nogi:P:))
    Bardzo fajny blog:)
    Obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nogi to ty masz do nieba! zazdroszcze
    noi i buty super, tez by mi sie takie przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty jak marzenie :) i te Twoje nogi tak wspaniale się w nich prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, i buty i kopertówka są naprawdę super! :]

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam straszną ochotę uszyć i uszyję:D ale muszę kupić, lub znaleźć materiał, no i mieć maszynę do szycia bo bez niej ani rusz:)
    ja też nie byłam, strasznie mi się nie chciało:D poza tym leczę mój zakupoholizm xD haha:D
    no i dziękuję:) nie jestem aż tak rozczarowana jak myślałam że będę, mogło być gorzej, a fryzjerka mi pomoże bo znalazłam naprawdę dobrą:) nareszcie...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nogi do nieba w takich butach :) piękne!

    zapraszam:
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. great shoes :)


    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiekne buty! no i nogi masz cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są cudowne, torebeczka też ;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Obserwujemy? ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. buty sa idealne <33333333

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę ci ich strasznie, uwielbiam te buty<33

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne rzeczy, zazdroszczę!!!!!!!!!!!
    buty są totalnie piękne, a Twoje nogi w nich nieziemsko apetyczne ....
    pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje :) buty cudne!

    nowy post, zapraszam:
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne szpile!! I ta kopertówka... ach !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo, na moją prośbę pokaż ją;D za za 2 tygodnie zaczynam poszukiwania sukienki, obcasów, żakietu i kopertówki...:)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty i nogi po prostu zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!!! te buty są boooskie sama zastanawiam sie nad ich kupnem ale u mnie nie ma RI zostaje mi więc zakup przez neta, ale mam obawy bo co jak rozmiar będzie nie odpowiedni :(

    OdpowiedzUsuń