17 maja 2011

weselnie

W sobotę 14 maja miałam okazję bawić się na świetnym weselu, skąd też pochodzą zdjęcia. Do ostatniego momentu zastanawiałam się, czy włożyć małą czarną, czy tę różową sukienkę, która choć nie do końca w moim stylu (bo zdecydowanie lepiej czuję się w obcisłych ciuchach), urzekła mnie totalnie i kupiłam ją dosłownie dzień przed :) Ostatecznie zdecydowałam się jak widać na różową, a w małą czarną przebrałam się po kilku godzinach. Do tego nie mogłam nie włożyć szpilek i kopertówki z poprzednego wpisu oczywiście :) Jak Wam się podoba?


Zdjęcia w drugim zestawie umieszczę w kolejnej notce, ponieważ nie wszystkie jeszcze udało mi się zdobyć. Z góry przepraszam za miny na zdjęciu, ale fotograf usilnie starał się mnie rozśmieszyć, co z resztą mu się udało ;)






sukienka bershka
buty, kopertówka river island
bransoletka prezent

23 komentarze:

  1. buty i sukienka świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na bloga oraz : http://www.formspring.me/franceelegance

    OdpowiedzUsuń
  3. martuśka, wyglądasz niesamowicie!:D:) dobrze że wrzuciłaś taką notkę bo teraz przynajmniej wiem co wkładać na wesele:D i widzę że mamy niemalże (niemalże tylko?:P raczej taki sam;D) taki sam gust bo wczoraj na kartce papieru projektowałam sobie sukienkę jaką chcę włożyć i przede wszystkim odnaleźć i kupić, na wesele w czerwcu;D miała dosłownie taki krój, tylko że była na ramiączkach;D będę takiej szukać;D a Ty ile zapłaciłaś za swoją w bsk?;D były jeszcze inne kolory?;D buziakiii!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! Śliczna sukienka i buty! Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, wyglądałaś pięknie :)
    nie widziałam jeszcze czarnej sukienki, ale na wesele chyba lepiej założyć coś właśnie w takich żywych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor ma ta sukienka. Dodatki do niej.. strzał w 10! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (nowy post:))

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit! I especially love those heels!!!!

    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziewczęcy outfit! Zapraszam do mnie http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, kurcze, nie wierze! Wlasnie tez dzisiaj sie nad nia zastanawialam (jeszcze mierzylam podobny model w BSK) a jako fanka dopasowanych fasonow (tak samo jak Ty) mialam podobne watpliwosci. W zasadzie nadal je mam, ale moze sie zdecyduje. Ladnie w niej wygladasz i pwoiem Ci ze czasem warto zalozyc cos innego. Ja ilekroc zakladam takie sukienki slysze cpos w stylu "Jak TY ladnie dzisiaj wygladasz, tak inaczej, ale bardzo ladnie"

    OdpowiedzUsuń
  10. :) no właśnie ja zastanawiałam się nad nią do ostatniego momentu, ale facet mnie przekonał. stwierdził, że właśnie wyglądam tak inaczej, ładnie. no i miła odmiana od wiecznie obcisłych kiecek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz - ja mam wesele w czerwcu i oczywiście nie mam co na siebie włożyć - wklej zdjęcia gości weselnych może coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych butach! Obcas jest przecudowny! Wyglądałaś rewelacyjnie! Brawo :*****

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpisuje się w trendy, jest ładna, a przy tym ma głupią cenę. To chyba stąd ten fenomen ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty i ta torebka!! jestem totalnie zakochana w tym zestawie:) dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, mam pytanie odnośnie Twoich rzęs :) kilka postów temu widziałam, że masz ich bardzo dużo i są bardzo gęste no i tutaj na zdjęciu jak stoisz bokiem, to też widać, że są dosyć długie. Doklejasz je sama?

    pozdrawiam :) Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. the dress and shoes are amazing... and you're beautiful....

    Visit my blog! follow me if you like it ... I also follow you with pleasure:)
    http://lostileungioco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana przeze mnie w zabawie Sunshine Award :)

    http://cheap-but-chic.blogspot.com/2011/05/sunshine-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Magda : przedłużam je metodą 1:1 ;)

    Kasia : wow, dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow wygladasz przecudnie!! zakochalam sie w butach!!

    OdpowiedzUsuń
  20. A mogłabyś napisać cosś o tym więcej? Pokazać jakieś zdjęcia może, bo bardzo mi się to podoba ale nie wiem czy u mnie w miescie taki zabieg sie wykonuje?

    :)))

    z góry dziękuję

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!! Buty i torebka zjawiskowe!!

    OdpowiedzUsuń