30 kwietnia 2011

gumowe baleriny

W dzisiejszym poście chciałam pochwalić się Wam moim nowym nabytkiem i jednocześnie nową miłością :) A są nią gumowe baleriny z FLEQ. Oszalałam na ich punkcie totalnie, narazie mam tylko czerwone, bo chciałam sprawdzić, czy faktycznie są wygodne, nie obcierają - co oczywiście się sprawdziło, więc za chwilę zamawiam czarne i cieliste.  A cały zestaw, to 100% to w czym czuję się najwygodniej i najczęściej mam na sobie. Pozdrawiam!









baleriny fleq
leginsy tally weijl
tshirt, torebka h&m
kardigan new look

16 komentarzy:

  1. widzialam Cie wczoraj w parku saskim z Twoim facetem chyba i musze przyznac, ze wygladasz na zywo sto razy ladniej i lepiej niz na zdjeciach :)

    super buty i super blog!
    pozdro, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gumowe baleriny nie sprawdza sie jeśli chodzi o pogode typową letnia miałam je w ubiegłym roku juz i jak jej ubierzesz w upalny dzien to nogii mogą Ci odparzyc ale w wiosennym klimacie są okej póki nie ma deszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda - dziękuję za miłe słowa :)
    Anonimowy - szkoda, bo są świetne i wygodne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. poluję na tą bluzkę ale jeszcze nie jestem zdecydowana bo już dwie w paski mam;D;D;D ja bym nie wyrobiła w gumowych butach, to byłaby katorga dla moich stópek, jakie by te buty nie były, to bym cierpiała;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby Ci tych białych topów zbywało, z chęcią przyjmę :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słodziutkie te balerinki. Będę do Ciebie częściej wpadać, podobają mi się twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie buty :) Są cudne

    www.umebluj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bilety kosztują chyba 17 zł, jak bedzie ladna pogoda to leć bo jest co obejrzeć;) mnie tylko denerwowało stado dzieciaków, właziły pod nogi, i pchały się.. i matki z wózkami, sama nie wiem po co zabierały wózek z dzieckiem (i na odwrót)w miejsce gdzie jest sporo ludzi... tylko szału można dostać.
    dziekuje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te baleriny :] obserwuję (liczę na to samo) + zapraszam do mnie :http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jaka jesteś szczuplutka :) Mam wrażenie, ze każde ubranie leży na Tobie idealnie...


    Swoją drogą, świetny blog, podoba mi się Twoje wyczucie stylu - jesteś normalna i jesteś sobą, nie komninujesz za bardzo jak to bywa z niektórymi blogerkami.
    I to jest w Tobie świetne!

    Pozdrawiam serdecznie
    Monika D
    z www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :) baleriny przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń