14 kwietnia 2011

imprezowo.

Dzisiaj w wydaniu imprezowym. Obcisło i ciemno czyli to, co lubię najbardziej! Przy okazji chciałam pokazać co ostatnio udało mi się upolować w SH - jest to właśnie czarne koronkowe body, kolejne do kolekcji, ale cóż, mam słabość.. I jeansowa kurtka River Island, którą i tak miałam kupić, a trafiła mi się przypadkiem i to w tak niskiej cenie :) Pozdrawiam!








ramoneska h&m
body sh
leginsy tally weijl
szpilki zara

a dalej kurtka River Island <3






zapraszam również na moje aukcje :


10 komentarzy:

  1. mega odważnie! koronkowe body i kurteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale nogi..

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie!:):):) i cudowne jest to koronkowe body, sama poluję na jakieś:) szukałam w sh jednak nie było a w bershce po 50 zł, a nie chce tyle wydawac;) śliczne jest to body, naprawdę:) ja po wypłacie mam zamiar jechać do otwocka po bluzkę którą sobie upatrzyłam i już nie mogę sie doczekac:):):)
    w kurteczce wyglądasz świetnie:) nabierasz drapieżnego charakteru;D;D;D
    mam pytanie, czy chodzisz na imprezy M&M itp. które organizuje Maks Ziółkowski?;)
    u mnie notka o sh pojawi się jutro lub dziś wieczorem;D;D;D nie mogłam się jej doczekać!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale wyglądasz ok ;) i te twoje dułgieee nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super, body czadowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swietna figure!

    Zapraszam Cię na interesujący GIVEAWAY, u mnie :)
    http://thestylejunkee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Loved your leggins! Following you from Portugal*

    http://fashionviktima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za tak przemiły komentarz :) ale Ty masz nooooogiiii :D do nieba! :D

    OdpowiedzUsuń