25 kwietnia 2011

spacer

Witajcie, jak mijają Wam święta? Ja objadłam się za wszystkie czasy, przytyłam spokojnie 1,5 kg - z czego bardzo się cieszę :) Lany poniedziałek wyjątkowo suchy, a w związku z piękną pogodą wybraliśmy się na spacer na warszawskie pola mokotowskie. Mam nadzieję, że pogoda będzie już tylko lepsza, bo spódniczki i spodenki gotowe czekają w szafie. Długo oczekiwaną premierę miały dziś buty ZARY z zimowej wyprzedaży. Udało mi się je kupić naprawdę tanio i śmiało mogę powiedzieć, że to był dobry wybór. Okazały się mega wygodne, z resztą jak wszystkie buty ZARY. Według mnie są niezawodne. Pozdrawiam!






żakiet, torebka new look
jeansy bershka
buty zara
top stradivarius
okulary h&m

a na czwartym zdjęciu kawałek mojego mężczyzny :)

19 komentarzy:

  1. świetny zestaw ;) buty są śliczne ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a buty i spodenki Twojego faceta skąd?

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki bershka, buty hugo boss

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś pierwszą osobą, która cieszy się z dodatkowych kilogramów ;) buty i spodnie - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudowne buty i mega zgrabne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaamkaa - całe życie wszyscy mówili mi, że jestem za chuda i w końcu ja też zaczęłam tak myśleć, więc intensywnie pracowałam i oprócz kilogramów świątecznych przybyło mi jeszcze 2,5 :)

    marionachic - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. matko jakie dlugie nogi!
    fajny secik!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no rzeczywiście śliczne buty:) w Zarze jak są wyprzedaże to można zrobić dobre interesy np kupiłam spodnie za 30zł;o i jestem z nich strasznie zadowolona:)

    Zapraszam do mnie:)Mam buciki do sprzedania może będziesz zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty zary warto chyba kupować tylko na wyprzedażach;D ja wczoraj przechodziłam obok zary w galerii centrum. cena ohydnych butów na obcasach - 400 zł! przegięcie.
    dżinsy są świetne:)
    mam pytanie (co prawda kobiet się o wiek nie pyta;) ale zaryzykuję), jesteś po 20?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no czasami są faktycznie koszmarne buty za ogromną cenę, ale akurat mi podobają się wszystkie te, które cenę jak dla mnie mają jeszcze normalną :))

    a co do wieku, to spoko, nie mam z tym problemu :) mam równo 20 lat :) choć wiele osób mówi, że nie wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie! one raczej sa warte swojej ceny wylacznie na wyprzedazy;)
    ooo;D bo na fejsie rozkminiłam że masz koło 20, a wyglądasz na młodszą, na jakieś 17, 18 lat;D myslalam ze sie jeszcze uczysz, a tu zaskok;D ale to dobrze ze mlodo wyglądasz, nigdy nie będziesz stara!;D hehe;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny zestaw!;)
    I swietny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie ! masz super figurę i buty ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zakiet i jeansy,wygladasz mega zgrabnie!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw ale najpiękniejsza z tego wszystkiego jest Twoja figura!

    OdpowiedzUsuń